***UWAGA***



Zastrzegam sobie możliwość występowania wulgaryzmów i treści mogących urazić niepełnoletnich czytelników.

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

HELP

Kochane Wy moje dziewczynki, mam do Was sprawę, a mianowicie, czy mogłybyście podarować lajka na MÓJ FANPEJDŻ ? *o* To znaczy, strona poświęcona mojemu koniowi ... ale mniejsza o to. Bardzo potrzebujemy lajków. Błagam, kto może proszę, to tak mało a dla mnie tak wiele.
Kto podaruje, proszę, niech napisze pod komentarzem, to czeka go nagroda <3

Ja i Mój 1D Hors. <3


27 komentarzy:

  1. Ja już wcześniej lajkowałam fanpejdż twojego konia :)

    PS. Ładny rumak! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jaka to rasa konia ? Ja też jeżdżę konno pięć i pół lat xD

      Usuń
    2. prosty NN gr. D :) Ooo no to ciekawie, napisz do mnie na fejsie, pogadamy ^^

      Usuń
    3. bo ja nie mam twojego fb :(

      Usuń
    4. swoje konto podaję pod każdym rozdziałem -.-

      Usuń
    5. Aha to nie zauważyłam :D ale już ci napisałam na tej stronie co teraz podałaś :)

      Usuń
  3. Juz polajkowałam i mam nadzieje że dzisiajszy rozdział będzie na czas :D

    mrs.Tommo

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój koń jest mega boski. <3 Z wielką przyjemnością polajkowałam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww niezmiernie mi miło. To w takim razie masz od niej pozdrowienia B|

      Usuń
    2. Oo dziękuje. To onA.? Słodko. Ty też ją pozdrów ode mnie. :**

      Usuń
  5. gotowe ;)) i cudowny kon !! Xd N@kao-chan

    OdpowiedzUsuń