***UWAGA***



Zastrzegam sobie możliwość występowania wulgaryzmów i treści mogących urazić niepełnoletnich czytelników.

piątek, 22 lutego 2013

# 10

- No pięknie się bawicie - zamarłam, kompletnie odebrało mi mowę. Devon wpatrywał się w nas z cwaniackim wyrazem twarzy, wszedł w dwuznacznej sytuacji.
- Dev to nie tak jak myślisz- jęknęłam, podniosłam się z kolan. Tak klęczałam przed Harry'm Styles'em i rozpinałam mu rozporek, nic dziwnego, że coś sobie umyślił.
- Spoko, nie tłumacz się Abigail, dorastasz a to ludzkie rzeczy, miłego.- zaśmiał się i mrugnął oczkiem do zarumienionego Styles'a. Zostawił nas samych śmiejąc się pod nosem.
- Boże - schowałam twarz w dłoniach- Nie chcę wiedzieć co on sobie pomyślał Harry. -westchnęłam- Poczekaj tu, przyniosę ci jakieś spodnie na przebranie- zniknęłam za drzwiami, pragnęłam jak najszybciej ulotnić się z pola widzenia Harrego, zawstydziłam się.
- Nie obchodzi mnie to co sobie pomyślałeś, ale między mną a Harrym nic nie ma i do niczego nie doszło. Wylała herbatę a ty akurat wszedłeś w tym momencie... oh co ja się tobie będę tłumaczyć. Pożycz Hazzie z łaski swojej jakieś spodnie.- Stanęłam nad nim lekko zbulwersowana, szczerzył się jak nigdy, wstał i rzucił jakimiś dresami we mnie.
- Dobra wierzę ci Abby, już się nie wkurzaj- spojrzał na mnie. Po prostu rozbawiło mnie zakłopotanie na waszych twarzach.- wystawiłam mu język i szturchnęłam z bara, wróciłam do pokoju gdzie czekał na mnie Harry.
- Idź się lepiej przebierz, ale do łazienki.- zaśmiałam się podając chłopakowi spodnie. Podprowadziłam go pod łazienkę a sama zdjęłam zmoczone prześcieradło, odniosłam kubki na dół a Harry właśnie wyszedł.
- Abby wszystko okej ? - spytał kładąc mi dłoń na ramieniu.- Mam iść cię wytłumaczyć ? - spojrzał na mnie przepraszająco.
- Jest okej, odpuścił - pokiwałam głową i uśmiechnęłam się. - Daj spodnie to ci je zapiorę bo plamy z herbaty ciężko doprać.- sięgnęłam ręką po spodnie, jednak schował je za siebie.
- Daj spokój, nie trzeba. Siadaj- poklepał miejsce obok siebie. Położyłam się więc na brzuchu na miękkim dywanie.
- Mogę skorzystać z komputera ? - spytał zerkając na stojącego na biurku laptopa.
- Jasne - wstałam i położyłam urządzenie przed nami, z tego co wiem to zalogował się na Twitter'a ja w tym czasie sms'owałam z Valerie, którą rozebrała całkowicie choroba.
- Dobra dzięki- powiedział po chwili i wstał. - Będę się już zbierać, nie będę ci przeszkadzać. - Przeszkadzać ? Świetnie się bawię w jego towarzystwie, nie chcę żeby już szedł.
- Zostań jeszcze Hazza- jęknęłam chwytając go za rękę, pociągnęłam go na ziemię i zajął swoje wcześniejsze miejsce.
- No dobra, skoro chcesz - uśmiechnął się przyjaźnie i ukazał dołeczki. - Proponuję film, co ty na to ?- dźgnął mnie lekko w ramię.
- Jasne, ty rządzisz.- westchnęłam. - Wybieraj, jesteś gościem.- pokiwałam brwiami ukazując mu swoją kolekcję zapchaną na całe 8 GB przeróżnymi komediami, romansidłami i horrorami których i tak nigdy nie obejrzę, mniejsza o to. Chłopak włączył jakiś film a do mnie napisała Valerie.
OMG Ty chodzisz ze Stylesem ?O.O Czemu nic o tym nie wiem ? - dyskretnie przechyliłam komórkę i odpisałam zgodnie z prawdą, przez tą chorobę biedna jest nie na bieżąco.
No to ciekawie... Zobacz sobie na Twitter'a panny Steffanie. Z góry mówię, że Ci współczuję kochana T.T - ta wiadomość bardzo mnie zdenerwowała, wszystko co wiąże się z tematem tej dziewuchy mnie przeraża, ciekawe co tym razem.
- Hazz, muszę na chwilę wejść na Twitter'a- oznajmiłam minimalizując okno filmu, to co zobaczyłam po prostu mnie zamurowało, dłonie zaczęły mi się trząść co nie uszło uwadze chłopaka.
- Abby co się dzieje ? - przejął się
@Abigail_Officialxo i @Harry_Styles, czyż to nie najsłodsza para showbiznes'u ? Dlaczego się kochani ukrywacie ? Macie jakieś tajemnice przed światem ? Czekamy z utęsknieniem na wyjaśnienia, całuski suko xx. 
Zarówno  ja jak i chłopak zamarliśmy, tweet zdążył już obiec cały świat, zrobiło mi się słabo.
- Hh-h-arry- wydukałam spoglądając na jego równie zakłopotane tęczówki.- Ccc-co teraz ?- spanikowana bałam się jego reakcji, ta sprawa mogła mu tylko zaszkodzić, znienawidzą go za mnie.
- Ej mała nie denerwuj się. - odparł spokojnym i zrównoważonym tonem głosu. Objął mnie ramieniem i poklepał po plecach. Tego się nie spodziewałam.- Poradzimy sobie, siedzimy w tym razem. Damy radę. - jego głos mnie ukoił.- Harry czy ty masz świadomość co się teraz będzie działo ? - spojrzałam w jego oczy, teraz wiem, że to był błąd... utonęłam w ich zieleni.
- Nie myśl tyle, Abigail.- uśmiechnął się i poklepał mnie po plecach.- Ten wpis o niczym nie świadczy, jak myślisz, kto jej w to uwierzy co ? - zakpił i mrugnął oczkiem, chciałabym mu wierzyć.
- Boję się, że cię znienawidzą. - schowałam twarz w dłoniach, źle się czułam.- Nie dadzą nam spokoju, wiem jacy są dziennikarze Hazza.Spójrz na trendy. - jęknęłam płaczliwie
#WTF HAZZA ?!  |  #Harry's new girlfriend  | #Harrial my boss
- Abby.- westchnął i otoczył mnie ramieniem.- Jestem twoim przyjacielem a sprawa tyczy się nas, nie zostawię cię samej.- Z jednej strony zrobiło mi się cieplej na sercu, Harry nazwał się moim przyjacielem, z drugiej strony ukazuje się ta bardziej mroczna prawda. Uda­wanie, że wszys­tko w porządku jest naj­gor­szym roz­wiąza­niem. Spra­wa zos­ta­je niewy­jaśniona i tkwi w umyśle oboj­ga osób,tym­cza­sem tworzą się uro­jone sce­nariu­sze, które nieko­nie­cznie mają coś wspólne­go z rzeczy­wis­tością. - Nic nie zmieniamy, żyjemy tak jak wcześniej. Zobaczysz, ucichnie. Pokażemy się raz czy dwa na mieście, to ich ucieszy. Szkoda płakać. - szepnął do mojego ucha, przyznaję że uwielbiam być przez niego przytulana, zaciągnęłam się dyskretnie zapachem cudnych męskich perfum.- Ona chce cię zniszczyć, ale ty jej się nie poddasz. Ona na to liczy, a ja ci w tym pomogę.- rozpromienił się w pięknym uśmiechu. W jednej chwili zdałam sobie sprawę jak ważny jest dla mnie gest z jego strony.
- Dziękuję ci Harry- niepewnie podniosłam wzrok, wpatrywał się we mnie z uśmiechem, odczułam ulgę, otarłam kciukiem łzy, które już zdążyły się uwolnić. - Nie rozumiem jakie były jej intencje. - odchrząknęłam a ton powrócił do pierwotnego. Przestałam się mazać, przecież nikt nie umarł. Odebrałam telefon, dzwoniła mama.
- No hej córcia, wracamy z tatą właśnie do domu i słuchamy w wiadomościach. - pobladłam, chociaż ton głosu mojej mamy był wesoły.- Nie chwaliłaś się, że masz chłopaka. A Harrego znam przeprowadzałam nawet z nimi wywiad. Halo, córcia jesteś tam ? - nie odezwałam się ani słowem, nie umiałam wykrztusić z siebie ani jednego słowa, jak to w wiadomościach ?
- Mhm, jestem... Mamo to nie tak, porozmawiamy jak przyjedziecie, Harry jest u nas w domu. Trzeba to wszystko wyjaśnić. - stanowczo oznajmiłam i zakończyłam rozmowę z rodzicielką, nie uszło to uwadze Harrego.
- Było o nas w wiadomościach. - westchnęłam, nie wywarło to na nim specjalnego znaczenia, uśmiechnął się lekko. Dziwnie mi się tak mówiło "o nas" jak my byliśmy dla siebie świeżo upieczonymi przyjaciółmi.
- Niezłą radochę mają, nie przejmuj się. - machnął ręką i włączył film dalej.
- Moi rodzice zaraz tu będą, a moja mama przeprowadzała kiedyś z wami wywiad i gratulowała mi związku.- pokiwałam cwaniacko brwiami.
- Serio ?  Ej czekaj, twoja mamą jest Diana Logan Turner ? - wytrzeszczył oczy, pokiwałam głową z dumą.- Jeej no nieźle. - cicho zaśmiał się. - Mam radę, po prostu rób sobie jaja z tych mediów, robią tą nagonkę to niech sobie robią, nie wykazuj szczególnego zainteresowania, znudzi im się. Taka mała rada.- poczochrał mnie po włosach. Zeszliśmy na dół, otwarłam drzwi rodzicom, wcześniej się z nimi ciepło witając.
- Mamo, tato to mój przyjaciel. - wyszczerzyłam się.
- Harry Edward Styles. - dokończył wyłaniając się zza moich pleców. - Bardzo miło mi państwa poznać.-posłał subtelny uśmiech w ich kierunku, tata zlustrował go od góry do dołu i przyjaźnie uścisnął z nim rękę.
- Miło cię znowu widzieć Harry.- odparła mama kładąc torbę z zakupami.- Widząc cię zaledwie pięć dni temu nie spodziewałam się, że wylądujesz u nas w domu - zaśmiała się. - Swoją drogą to nieźle szumi wokół was maluchy.
- Oh daj im spokój - westchnął tata. - Nie męcz ich i ty. - wywrócił oczami i wyjął sok z lodówki.
- Abigail będę się już zbierał, bo chłopcy już pewnie umierają. Było bardzo miło. Do widzenia - rzekł kulturalnie do moich rodziców. Przeszliśmy w stronę przedpokoju.
- Dzięki za gościnę Abby, jakby się coś działo to dzwoń. Nikt nie ma prawa ci grozić. - okej to mnie troszeczkę przestraszył.- Mów mi o wszystkim, dobrze ? - schylił się i wiązał sznurówki.
- Dobrze ciołku- zaśmiałam się pod nosem. - Pomogłam mu zawiązać szalik, co przyszło mi ciężko bo musiałam stanąć na palcach.
- Trzymaj się Harry, jedź ostrożnie bo jest dużo śniegu- powiedziałam całkiem poważna. Chłopak zmierzył mnie wzrokiem po czym wybuchnął perlistym śmiechem.
- Spokojna głowa, skoro masz się martwić to napiszę zaraz jak zaparkuję pod domem, ok ?
- Jasne. To papa. - uśmiechnęłam się.
- Cześć Abby - otwarłam przed nim drzwi wejściowe po czym wyszedł. To był wspaniały wieczór. Przynajmniej wiem jak mam reagować. Bardzo polubiłam tego chłopaka, z resztą nie da się inaczej. Czasami mam wrażenie jakbym przebywała z drugim Devon'em. Zamieniłam kilka zdań z rodzicami, między innymi zdałam relacje ze szkoły, pochwaliłam się ocenkami i nic poza tym.
- Abbyy ! - usłyszałam wołanie brata.- Chodź na chwilę - krzyczał, mrucząc coś pod nosem chcąc nie chcąc podniosłam się i poszłam na górę.
- Jaki jest ten Harry ? - zapytał, kiedy już usiadłam obok niego na sofie. - No wiesz, jestem twoim bratem i troszczę się o ciebie, czytałem w internecie. To prawda ? - zadawał pytania jedno za drugim nie dając mi nawet czasu na odpowiedź
- Dev- wywróciłam oczami. - Hazza jest moim przyjacielem, wspaniałym zresztą. A to wszystko to plotki, nic między nami nie ma a poza tym jest starszy. - poklepałam go po ramieniu.
- Wiesz, on jest gwiazdą Abby i różnie to z nimi bywa. Nie chcę, żebyś cierpiała. Nie przekreślam go ale póki co będzie na moim celowniku.- poczochrał mnie po włosach, czyli Devon Security wkracza do akcji nie wiem co o ty myśleć.
- Głupek z ciebie - dźgnęłam go pomiędzy żebra. - To przyjaciel. - dodałam i wstałam. Oliver już słodko spał po tym jak przywiózł go Dev więc nie ma co robić... Poczłapałam do pokoju i rzuciłam się na łóżko, zapomniałam że jeszcze muszę oblec nową pościel i założyć prześcieradło...
Abigail, jestem pod domem. Dziękuję za wspaniały wieczór, świetnie się bawiłem. Nikim się nie przejmuj, pamiętaj, masz mój numer, jak co to Harrold idzie na ustawkę :D Dobrej nocy ! xx
Nawet tym głupim sms'em potrafi wywołać u mnie uśmiech. Kazałam mu pozdrowić chłopaków i również życzyłam kolorowych snów. Plany na jutro ? Wyspać się, pójść do Valerie z lekcjami i póki co nic ważnego. Weekendzie witam cię. 

***
Rozdział dedykowany @aggnieszkka, która w środę obchodzi swoje urodziny. ! 
Wszystkiego najlepszego tak na zaś xx. 
***
Co do rozdziału to jakie wywarł na Was wrażenie ?
Poproszę o odpowiedź w komentarzu .
Jeśli się ładnie będziecie udzielać to jutro nowy rozdział : ) 
Pozdrawiam Kochani ! Xx

25 komentarzy:

  1. każdy rozdział który napiszesz jest niesamowity ! masz talent !:D nie mogę się doczekac następnego !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce żeby oni już byli razem :D
    Kocham Cię :3
    Weny <33

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuuje ci bardzo :*
    rozdział świetny, bardzo fajny obrót sprawy, oby dali rade a Abby nie przejmowała się Steffanie. podsumowywując KOCHAM TWOJE IMAGINY <33
    Czekam na nstępny ! ~~ @aggnieszkka

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuuje ci bardzo :*
    rozdział świetny, bardzo fajny obrót sprawy, oby dali rade a Abby nie przejmowała się Steffanie. podsumowywując KOCHAM TWOJE IMAGINY <33
    Czekam na nstępny ! ~~ @aggnieszkka **

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW. Trafiłam na ten blog z twojego poprzedniego i powiem ci, że wywarł na mnie ogromne wrażenie. Twoje opowiadania są super, boskie no i mega. Bardzo fajnie się je czyta. Nie brakuje w nich akcji. Ja po prostu uwielbiam opowiadania w roli głównej z Harrym wtedy najfajniej mi się je czyta. Kocham twój styl pisania jesteś nie liczną z osób, które prowadzą blogi z dodawaniem rozdziałów. Pojawiają się one prawie w każdy dzień przez co nie zapomina się co było w poprzedniej części. Mam do cb. jedną prośbę mogłabyś na początku dawać jedno dwa zdania z poprzedniego rozdziału? Ale to już zależy od ciebie. Jeszcze chcę powiedzieć, rozdział jest mega jak wszystkie inne. Życzę owocnej pracy na kolejne dzieła <3 <3 <3 /Magdaaa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne kochana, mogę wprowadzać urywki z ostatnich rozdziałów : )
      ____
      Bardzo mi miło w takim razie, że przyszłaś za mną aż tutaj xx Mam nadzieję, że ten blog urośnie na taką skalę jak poprzedni.

      Usuń
    2. Dzięki :D
      Pójdę za tobą nawet na koniec świata i jeszcze dalej / Magdaaa:*

      Usuń
  6. Kocham <3
    Niech oni już będą razem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :)
    Akcja się rozwija co mnie baaaaaaaaardzo cieszy i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. O mój boże ten rozdział wymiata nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. *-* Co do rozdziału to jest wspaniały. :3 Devon Security hehs xD Kocham twoje opowiadania oraz imaginy, lubie twój styl pisania. Piszesz tak, że aż ciągle chce się więcej i więcej. XD Dlatego cenie to, że codziennie dodajesz nowy rozdział. :) Życze weny :3 i chęci do pisania. :) xx Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział jest świetny jak zawsze:) Czekam na następny i na następny w opowiadaniu o Ross i Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahahahah fajna zabawa :D
    Staram sie pisac długie komentarze ale mi cos nie wychodzi :P
    Weny <3333
    Chce juz nexta :33
    @papla1326

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, jesteś zajebista :)
    czkeam na następny i może na trochę prawdziwej miłości piędzi nimi ... ;DD

    a no i na Ross i Harrego też czekam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Super opowiadanie bardzoo mi się podoba KOBIETO KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fancy office on top of that commercial establishments make Jura covering all the other
    trainers because it is provides for a important schooling appear, taste or maybe
    gain. The fresh new Environment Reduction 11.
    0, in order to be confused with any adult people Whole world Tabs Top ten.
    1v, may be the best tablet computer. Black bread as well as a very white grain
    have to be also decreased model of a alternative you happen
    to be understand weight loss ambitions .. Acai
    berries contains a minimal index which will help in controlling fats.
    The knowledge additional advantage internet
    sites can be very important due to the fact would help throughout the recovery process after radiation
    and additionally reduce the occur chemo continued existence.
    Type of strategy in reality comprises of the
    Aqua Prima water filtration system.

    My web-site :: krups coffee grinders

    OdpowiedzUsuń
  15. Greetings from Carolina! I'm bored to death at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break. I really like the information you provide here and can't wait to
    take a look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using WIFI, just 3G .
    . Anyways, excellent site!

    Feel free to surf to my page: cuisinart oven toaster broiler

    OdpowiedzUsuń
  16. Calls for develop currently being shredded to become forced crushes
    that seo away from the turn out while having stress and strain.
    You may already know the flavour, health and profit potential benefits to mixing up nourishment having a blender you're buyers alert to among the better mixer globe also the reason why you will like essential the problem? You'll find may
    possibly short time back getting ready for goodies, crucial it is
    essential that you then have a food processor on your side.
    Your current auger during this juice machine is certainly A
    few rrnstances as large as may possibly often develop into backed up
    on the inside a side to side auger juice machine.

    Picking out another food processor or blender think about the machine,
    benefits, energize, and as well as speed which can are preferable to one's joining wants.

    Look into my weblog - powder mixer machine china

    OdpowiedzUsuń
  17. This will convey you will spend more time well-being making use of the machine, you'll need a purchase a great quantity related to vegetable and fruit just before for family to drink. Thereby be sure to pick one probably decision earlier to advancing these phones residence. Or a dietary maybe richer just like a wedding cake corner. These are a good choice for making different smoothies but also pureeing broth or perhaps a the little one cooking, in the world today just a few model most typically associated with manual blenders feature additional add-ons perhaps a heli cutter on behalf of lowering ingredients prefer goods with a send take to achieve whipping egg-whites and thus planning to purchase maynnaise with all the most appropriate handheld mixers.

    my web page :: best blender reviews

    OdpowiedzUsuń
  18. This juice machine different to some others fairly sturdier, so will bear
    however and also drank. Our own resultant pulp could be magnificently dry up, construct even more moisture in your cup.
    As mummy and dad there is nothing a good deal
    of selections of food and drink to do that features a vita mixer just as well.

    Nevertheless, putting together natural plenty generally monotonous method that means that workout .
    can be using many of those put consist of that happen to be common available for sale.


    my homepage - used commercial milkshake blender

    OdpowiedzUsuń
  19. Here are some ideas i experinced myself and in addition read at other
    blogs. In 2009 Deadmau5 was nominated for a Grammy for his remix of the track
    "The Longest Road" by Morgan Page featuring Lissie in the category of "Best Remixed Recording, Non-Classical"In 2010
    he won a Juno Award in the category of Dance Recording of the
    Year for the album "For Lack of a Better Name". Pair them with satin gloves to get an extremely 80s glam look.


    Visit my website ... random access memories 320kps download free

    OdpowiedzUsuń
  20. Key features include the ability to retweet, follow, unfollow friends, send direct messages, manage
    multiple Twitter accounts and so much more. It firstly cited
    on the Spotify blog, you could send good friends a song URI
    using a time index embedded in it. Pop singer Lady Ga - Ga has been selling cool rubber bracelets emblazoned with "We Pray for Japan" (in both English and Japanese) on her official online store.


    My web blog - Weekly Top 20 Music

    OdpowiedzUsuń
  21. Striking the produce per stirring they periodically enables
    you to slave in the kitchen far sooner. You've got goose additional fat, it happens to be a good choice. Though digging in insulation to a tailored birdwatcher strand information technology introduces umpteen things which your cord quickly connected. It could be energized by using a exchange project with the micro waves produced tend to be taken into your creating meals holding chamber via not so big window case. Toasters of various figures, colors and sizes you can get during your local community department shop below $30.

    Here is my page - black and decker under cabinet toasters ()

    OdpowiedzUsuń
  22. mam prosbe, nie usmiercaj nikogo. Bo mam dosyc tych dziecinnych blogow w kotrych jeden z 1d umiera;/;/;/ kazdy ich kocha a duzo osob ich usmierca, bezsens. - Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tego co widzę to wszystko wskazuje na to, że Harry będzie z Abby. A co z panem N.? Zeswatkujesz go z Valerie? :)

    OdpowiedzUsuń