***UWAGA***



Zastrzegam sobie możliwość występowania wulgaryzmów i treści mogących urazić niepełnoletnich czytelników.

sobota, 6 kwietnia 2013

horrible

Jasne, właśnie w tym momencie wykazałyście się kurewską dojrzałością dziewczynki. Myślałam, że przez ten czas odkąd tutaj piszę pojawiła się pomiędzy nami jakaś więź, ale chyba się myliłam. Gdzie w Was wyrozumiałość ? Czy ktoś pokusił się by zapytać co jest może tym powodem ? Owszem, byli nieliczni, za co im z całego serca dziękuję. Po prostu brak mi słów, ręce opadają.

Pozwolę sobie zaciągnąć jeden komentarz spod # 45:
" Tracisz tylko czytelników, przez to że nie dodajesz kolejnego rozdziału. Co z Tobą?! "
Tracę czytelników ? No cóż życie, a może nikt nie jest na tyle dojrzały by poczekać ? Co ze mną ? To ty się kochana zastanów, bo ja cyborgiem nie jestem. Mam swoje życie, mam problemy tak jak wy. Też jestem nastolatką i wiem co to znaczy szara codzienność. Jeśli ktoś odchodzi tylko dlatego, to może nigdy nie był prawdziwym i aktywnym obserwatorem tego bloga ?

No dobrze, skoro jesteście takie w stosunku do mnie, to chylę czoła, a niech Wam siądzie na sumieniu.

... Ostatni tydzień był dla mnie decydujący. Dwaj członkowie mojej rodziny zginęlii w tragicznych okolicznościach i nikt nie wie co, jak i dlaczego, ale to już inna sprawa. Czy Wy po takiej stracie mogłybyście dalej normalnie egzystować ? Jestem pewna, że nie. Ja- osoba bardzo dziwna, kontrowersyjna, z pozoru twarda i zadziorna... stałam się zupełnie pusta w środku. Odebrano mi coś cennego, coś dzięki czemu mogłam się rozwijać, z dnia na dzień budzić się z uśmiechem na ustach. Dwa razy byłam w szpitalu, bo ... no bo się pocięłam proste. Nie wstydzę się o tym mówić, bo co niby ? My Polacy mamy kurewską mentalność. Jeden patrzy na drugiego pod presją grupy... a ja jestem inna.

Pozdrawiam serdecznie i dalej pytajcie kiedy rozdział .

56 komentarzy:

  1. zawsze byłam, jestem i będę z tb, nie zapomnij o tym. Kochamy ciebie i przejmuj się tymi bezsensownymi komentarzami ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę cie, nie tnij się!! To nie jest najlepszy sposób an poradzenie sb z problemami, wierz mi mam to za sobą. Kocham twojego bloga i uwazam, ze osoby, ktore przestaly go czytac sa naprawde zdrowo pojebane. Mam nadzieję, ze jest juz u cb lepej i zycze powodzenia
    ~Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdole , jak można być aż takim niedorozwojem żeby nie poszanować tego że Ty też ma sławne życie! te bydlaki jedne powinny się cieszyć że i tak mają tak często rozdziały , a ja kuźźwa jeszcze Cię obrażają. MAM CZOŁGA PRZYGOTOWANEGO! , PATELNIE TEŻ!
    Ekipę do znokałtowania hejterów , to ja szybko zbiorę.
    Nie tnij się ... proszę... błagam .
    Mam nadzieje że chociaż trochę Cię podniosłam na duchu , mam taki zamiar :DDD
    LUBIĘ PODNOSIĆ LUDZI NA DUCHU! <3333
    Jestem pewne że już jest lepiej <3
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WŁASNE * ZAMIAST SŁAWNE , MIAŁO BYĆ WŁASNE ;D

      Usuń
  4. Mam nadzieję że w twoim życiu wszystko się ułoży i dalej będziesz tak cudownie pisać :*
    Zawsze będę czekać na kolejny rozdział bo cię uwielbiam :*
    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dodałaś mój komentarz, dziękuję :*
    I co myślisz, że jak tak napiszesz to wszysycy zaczną się nad Tobą rozczulać, litować i mówić "Oj jaka ona biedna." To jest po prostu żałosne. Kogo to obchodzi, myślisz że tylko ty masz tak źle.
    I kiedy w końcu ten rozdział do cholery!!!!!!!!!!!!!!???????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku ty się dobrze czujesz? 'Kozak w necie, pizda w świecie' - tyle o tobie myślę. Skoro taka mądra jesteś to czemu z anonima a nie z konta?

      Usuń
    2. kurwa !! ty jesteś jakaś popierdolona !! dziewczyna ma problemy a ty zachowujesz się jak jakaś psychiczna. ciekawe jak ty byś się czuła przeżywając taką tragedię. myślałam, że tak pojebanych ludzi już na świecie nie ma, jednak się myliłam. możesz mnie hejtować mam to w dupie! masz w ogóle uczucia ??!! wielce dodajesz komentarze z anonimka i jesteś taka cwana. możesz się mnie czepiać, że ja też dodaję ale ja się przynajmniej podpisuje i teraz też się głupia pizdo podpiszę . obyś gniła w piekle suko pierdolona, pozdrawiam Asiaaa

      Usuń
    3. Ta wyżej dobrze gada, polać jej xD
      Do anonimka: wiesz co, tym komentarzem wkurwiłaś naprawde wiele osób i powinnaś dostać w ryj od kazdej, za kazde napisane tu słowo. Kurwa mać, dziewczyna jest w naprawde ciężkiej sytuacji, a ty tu jeszcze takimi tekstami walisz!? I my sie wcale nad nia nie litujemy, tylko jej szczerze wspolczujemy suko! Po twim komentarzu najwyrazniej nie widac, ze wiesz co to znaczy -,-
      ~P.

      Usuń
    4. Dokładnie.! Myślisz że to co napisałaś było miłe.? Że jesteś Fajna/y.? To się mylisz kochana/y. Ja naprawdę bardzo cenię tą wspaniałą dziewczynę która stworzyła tak wspaniały blog i jestem wstanie czekać dopóki jej sprawy osobiste będą już rozwiązane. Dziewczyna ma żałobę a ty mi tu z takim czymś. Ogarnęła/ął byś się. Ty na jej miejscu też byś na pewno nie dodawała/ał rozdziałów w takiej sytuacji!. Zrozum ją. Jeżeli nie możesz sie doczekać kolejnego rozdziału to znajdź sobie inną i lepszą autorkę która będzie dodawała codziennie rozdziały. I nie hejtuj mi tutaj jej z anonima tylko jak jesteś taka/ki odważna/y to się ujawnij.
      A i jeszcze jedno. Nikt tutaj się nad nią nie rozczula i nie lituje. Zapamiętaj to sobie.
      Jeszcze raz napiszesz i powiesz na nią złe słowo to obiecuje że cię znajdę i nie będzie już tak miło.
      Kurde kto się ze mną zgada i pójdzie za mną do niej.? Dziewczynki moje kochane, pozwolimy na coś takiego.? Ja nigdy.
      Pozdrawiam autorkę <3 Nie zwracaj na takie komentarze zbytnio uwagi. Proszę cię więcej taakich rzeczy jak cięcie się nie rób. Bo jak zrobisz to cb też znajdę. :P

      Usuń
    5. Uuhuu, czhyba szykuje sie jakas mala ustaweczka xD
      Ja sie pisze. Przyjebie jej sie raz czy dwa, to moze cos jej wleci do tej pustej glowki :) Pozdrawiam
      ~P.

      Usuń
    6. NAMIERZYĆ I ZABIĆ ZANIM ZŁOŻY JAJA

      Usuń
    7. Ale z Ciebie zdzira! Nie rozumiesz tego, że nasza ukochana Mrs.Styles ma trudną sytuację ?! Powinnyśmy ją wspierać, a nie dołować. Na prawdę, nie powinnaś tak mówić. ;//// I HATE YOU ANONIMKU!

      Usuń
    8. No dziewczynki i to mi się podoba. Znaleźć kurwe, dojebać jej i po sprawie. :P

      Usuń
    9. Awww *___*
      Powiedz tylko gdzie i kiedy to zakładam buty i biegne :**
      ~ P.

      Usuń
  6. Ja też się pocięłam i nie wiem czy zrobię to kolejny raz może tak może nie ale wiem że to nie pomaga problemy od tego nie znikają musi być ci naprawdę ciężko skoro to zrobiłaś i mi też było ale musisz być silna ja teraz cholernie żałuje bo tego co się stało i tak nie zapomnę a blizny na moich nadgarstkach przypominają mi o tym za każdym razem i będą przypominać do końca życia :( nie przejmuj się tym głupim blogiem zajmij się teraz sobą swoją rodziną a ci którzy naprawdę cię kochają i to opowiadanie tak ja będą czekać wieczność by przeczytać następny rozdział i chodź by to się stało za tydzień czy za miesiąc a może nawet więcej to dalej będą z tobą :) trzymaj się :DD mam nadzieje że mój komentarz chociaż trochę ci pomógł

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że nie zapytałam się co się stało, ale myślałam, że mi nie powiesz więc wolałam nie pytać. To straszne co się stało, bardzo Ci współczuję, proszę Cię nie rób sobie krzywdy, jestem z Tobą jak będziesz chciała porozmawiać to pisz. Kocham Cię <3 Trzymam za Ciebie kciuki ;) Asiaaa xx @love_cookies3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj że są czytelnicy którzy zawsze będą z Tobą, i choćbyś dodała rozdział za miesiąc, czy rok to na pewno go przeczytają. Ja poprostu je kocham i nie mam zamiaru przestać go czytać, bez względu na to kiedy dodasz następny rozdział :)
    Bardzo Ci współczuję i może nie wiem co przeżywasz, bo nigdy nie miałam takieg sytuacji, ale pamiętaj że jesteśmy z Tobą!. Jedyne czego nie rozumiem to ludzi którzy Ci tak piszą.. cóż, ludzie tacy są i będą, ale proszę nie przejmuj się nimi. Nie są widocznie prawdziwymi fanami Twojego opowiadania, i nie rozumieją tego że człowiek ma własne życie, problemy... To jest aż smutne że są takimi egoistami
    Trzymaj się, i pamiętaj że jesteśmy z Tobą! Mam nadzieję że teraz po tej tragedi, bedzie tylko lepiej i Twoje życie się ułoży i życzę Ci tego z całego serca! I błagam Cię i proszę... nie tnij się! ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. "O dodałaś mój komentarz, dziękuję :*
    I co myślisz, że jak tak napiszesz to wszysycy zaczną się nad Tobą rozczulać, litować i mówić "Oj jaka ona biedna." To jest po prostu żałosne. Kogo to obchodzi, myślisz że tylko ty masz tak źle.
    I kiedy w końcu ten rozdział do cholery!!!!!!!!!!!!!!???????????"
    Jest mi aktualnie wstyd za tego kogoś. Nie wiem co mam ci napisać, bo nie przeżyłam nigdy niczego tak bardzo strasznego, nigdy się nie pocięłam. Moim zdaniem to nie najlepsze rozwiązywanie problemów, ale może nie wiem tego jak się czujesz więc nie oceniam, ale nie rób tego więcej proszę. Możesz nawet nie przejmować się tym komentarzem, po prostu chcę żebyś wiedziała że mimo tego że nie dodajesz rozdziałów, my jesteśmy z tobą. Popieram osobę wy żej która napisała żebyś zajęła się teraz sobą. Nie przejmuj się tymi którzy nie rozumieją. Życzę ci żebyś sobie poukładała wszystkie sprawy, wróciła do normalnego życia. I bez względu na to ile czasu ci to zajmie, bez względu na to kiedy ponownie pojawi się tu kolejny rozdział, i bez względu na to czy w ogóle się pojawi ja będę czekać, bo cię cholernie kocham, za to co robisz dla nas, dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co nie moge swoje komentarza wygłosić, bo Ci za mnie wstyd? -.-

      Usuń
    2. ^ Anonimku i ty masz jeszcze czelność się tu udzielać? ZA CIEBIE JEST NAM WSZYSTKIM WSTYD. Myślisz tylko o sobie, jesteś zadufaną w sobie księżniczką i uważasz się za pępek świata. Myślisz, że sprawiając ludziom przykrość będziesz fajniejsza? Proszę cię nie rozśmieszaj mnie nawet pisząc do ciebie nie używam formy grzecznościowej, bo po co?

      Usuń
  10. Jest mi strasznie przykro i nie wpadło mi do głowy aby zapytać czy coś się stało, ponieważ czytam mnóstwo blogów na które rozdziały pojawiają się góra 2 razy na miesiąc, Ty i tak dałaś z siebie bardzo dużo dla nas dla swoich WIERNYCH fanów ponad wszystko <33 Życzę Ci zdrowia i aby Twoje życie wróciło do normalności. :** Każdy ma problemy i każdy ma życie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi przykro spowodu straty dwóch bliskich osób pamiętaj że my prawdziwe directioners i czytelniczki jesteśmy z tobą trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kinga proszę Cię nie tnij się NIGDY, NIGDY więcej. Jestem z Tobą od początku LWWY, byłam od początku to będę do końca, nie ważne czy rozdziały będziesz dodawać raz na rok, dwa razy w tygodniu czy wcale. Po części wiem co czujesz. Może i mieszkasz te kilkaset kilometrów ode mnie ale jestem z Tobą. Zdążyłam się do Ciebie przywiązać. Nie przejmuj się tym jednym anonimem nie jest nawet wart by tracić czas na przeczytanie jego komentarza. Na razie bloga zostaw zajmij się swoim życiem prywatnym. Trzymaj się chociażby nawet dla mnie takiej dziwnej Mai ale pamiętaj my czytelnicy, Directioners zawsze będziemy z Tobą. Directioners Family ♥ . Będzie lepiej, obiecuję Ci to.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem prosto PODZIWIAM CIE !!! Jestes wspaniala osoba , ktora nie boi sie wyrarzac swoich uczuc i pokazywac swojego prawdziwego ja . A to wedlug mnie naprawde wiele znaczy i pokazyje jaka wspaniala jestes osoba. A co najwazniejsze nie poddajesz sie i nie boisz mowic otwarcie o swoich problemach i za to cie uwielbiam . A kocham cie za to ze nie boisz sie opini innych i tego co powiedza lub zrobia. Niestety w Polsce tak jak to napisalas jeden patrzy na drugiego opinia grupy a to jest okropne. Chce zebys wiedziala ze ja zawsze bede cie wspierac i nigdy nie napisze zlego slowa na temat twojego bloga , bo uwazam za to co robisz , ze poswiecasz swoj prywatny czas i to ile pracy wkladasz w tego bloga (pisanie rozdzialow , zmana wygladu bloga i to jak go prowadzic aby nie panowal na nim chaos wcale nie jest takie latwe inie zajmuje malo czasu jak sie wydaje. Dlatego uwazam ze kazdy czytelnik powinien byc ci wdzieczny za to co dla nas piszesz i czesto zarywasz noce aby rozdzial ukazal sie na czas. Prosze nie przejmoj sie czytelnikami ktory sa tak nie cierpliwi i bezwstydnie by cie pospieszac bo oni nie zdaja sobie sprawy ze prowadzenie bloga zalezy od mozliwosci poswiecenia swojego czsy przeznaczonego np na odpoczynek i tego ze wena nie zawsze jest . Takze wiedz ze ja zawsze bede z toba ;)) PS Przepraszam za bledy ale pisze z telofonu :) N@kao-chan

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuje Ci.Też wiem jak to stracić bliską sobię osobę.Zrób sobie przerwę z blogiem,nie męcz się.
    Ps.Uwielbiam tą elektroniczną powieść :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś zajebista. podziwiam cię. ja też nie dawno straciłam bardzo bliską i ważną osobę. współczuję ci. zrób sobie przerwę. trzymaj się. pamiętaj jesteśmy z tobą !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i nigdy dotąd nie przeżyłam tego co Ty, ale również się cięłam. Na szczęście nikt niczego nie widział, więc byłam spokojna. Pamiętaj Kinga, że my jesteśmy z Tobą i ja na pewno nie przestanę czytać tego opowiadania. Owszem - nie zawsze komentuję, ale czytam każdy rozdział. Trzymaj się kochana! ;* będzie dobrze - może i są to beznadziejne słowa, ale jeśli uwierzysz w to, że będzie dobrze to na pewno tak będzie. Trzeba tylko wierzyć ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawde nie wiem co powinnam teraz napisac. Ale trzymaj sie ;**** Ci madrzejsi sa z Toba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawde mi przykro, i mam nadzieje ze nie przejmujesz sié tym pierdolonym anonimkiem który jest chyba chory psychicznie. Jestesmy z toba bo w końcu jestesmy 1D family. Trzymaj się i jeżeli mogę Cie prosic abys napisała tez na LWWY podobna wiadomosć bo tam też czekają na rozdział, niech wiedzą co się dzieje <333
    ~Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko się ułoży <3 Jesteś naj, naj, naj ♥ Wspieramy Cię <3 Trzymaj się i bądź silna <3 Prawdziwi, oddani Ci czytelnicy zostaną i będą wchodzić kilkaset razy dziennie i sprawdzać czy nasze kochanie coś dodało :D KOCHAMY CIĘ! WRÓĆ JAK NAJSZYBCIEJ I POKAŻ ŻE JESTEŚ MEEEGAA SILNA <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymaj się, dasz radę :) A blogami się teraz nie przejmuj - dodasz kiedy będzie okej <3
    -K

    OdpowiedzUsuń
  21. Nikt od Ciebie nie wymaga dodawania rozdziałów codziennie. Sama widzisz, że ten komentarz napisał anonim, bo tak naprawde na niczym mu nie zależy i nikt nie wie kim jest. Takich ludzi nie warto zauważać :D

    trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem dobra w pocieszaniu ale możesz być pewna MY prawdziwi czytelnicy będziemy zawsze na dobre I na złe. Nie przejmuj sie jakimiś Anonimkami co nie mają własnego życia I wpieprzają się w twoje. Poukładaj je I w tedy do nas wrócisz gdy wszystko będzie dobrze. Pamiętaj zawsze będziemy z tobą ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam poczucie winy, że nie spytałam co się stało... przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymaj się! Duchem jestem z Tobą :*****************

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyraz współczucia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey Girl i'm waiting on you, im waiting on you. Come on and let me... Read your chapter?:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak macie racje dalej liżcie jej dupę. Tylko się czasem z tego żalu nie posrajcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się posrasz jak Ci przypierdolę. :)

      Usuń
    2. Kurwa mać, masz jakiś problem anonimku to wypierdalaj! My tu kurwa wspieramy dziewczynę, a nie jak ty to pięknie ujęłaś 'lizemy jej dupe'. Jesteś naprawde pojebana. Współczuję rodzicom za wychowanie takiej szmaty -,-
      ~ P.

      Usuń
    3. I co podnieciłas się swoim "dissem"? Tylko orgazmu czasem z tego wszystkiego :) Pozdro suka bez uczuć :*

      Usuń
    4. Ach sorry, za pozno, od razu gdy spojrzalam na moją piękną przemowę to mialam orgazm na miejscu :*. Słoneczko, rada na przyszłość żeby mi pojechać musiałabyś się nieźle postarac. Tym razem ci sięnie udało :c, nie żeby coś, ale myslałam ze potrafisz lepiej dojebać drugiej osobie:)
      Pozdrawiam-osoba, która ma cię głęboko w dupie ; *

      Usuń
    5. Ahahah jesteś suką bez uczuć anonimku *: .

      Usuń
    6. Przynajmniej się przyznała xD
      +1 do mądrości ;*
      ~ P.

      Usuń
  28. Jeszcze nie znalazłam lepszego imaginu niż ten albo lwwy:)Pozdr. I czekamy z utęsknieniem:**

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy w końcu ten rozdział?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie martw sie kochana. Też wiem jak to jest stracić bliską osobe, mój dziadek zmarł na raka, do tej pory mam jego stare dokumenty i czasem lubie tak posiedzieć i popatrzeć na jego pismo. Wiem co teraz czujesz i nie mam żalu za to że nie dodajesz rozdziału, nie musisz się śpieszyć, tylko twoi prawdziwi , że tak powiem , fani zrozumieją to że teraz nie jesteś w stanie pisać. A te wszystkie hejty są tylko od dulicowych idiotek ktore nie wiedzą co to uczucia.
    I nie tnij sie kochana, zawsze jest inne wyjście.
    Kocham Cie i życze Ci powrotu do formy ~ Wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejtuje tu tylko jedna dulicowa idiotka, reszta jest z tobą :**. Jak dla mnie to mozesz dodawac wpisy co rok, a ja i tak bd na nie czekac ; *

      Usuń
  31. Proosimy, dodaj chociaż jakieś info o tym, ze żyjesz bo zaraz to my się potniemy z żalu:'>

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój blog jest najlepszy pod słońcem*o*

    OdpowiedzUsuń
  33. Załóżmy fan club mrs Styles!

    OdpowiedzUsuń
  34. Codziennie wchodzę na ten blog z nadzieją na to że wróciłaś.Absolutnie na cb nie naciskam.Słusznie-potrzebujesz odpoczynku.Nie zamartwiaj się-prawdziwi fani zostaną z tobą bez względu na to wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy dodasz jeszcze kiedyś jakas notkę?:<

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo się cieszę, że do nas wróciłaś! Wracaj do siebie i nie zwracaj uwagi na hejterów! :) Trzymaj się. ;) ~Julie xx

    OdpowiedzUsuń