***UWAGA***



Zastrzegam sobie możliwość występowania wulgaryzmów i treści mogących urazić niepełnoletnich czytelników.

niedziela, 22 września 2013

INFO

Blog będzie kontynuowany, więc możecie ostrzyć ząbki na kolejne rozdziały z historii z życia Abigail i Harry'ego. Powracamy - mam nadzieję, że grono naszych odbiorców poszerzy się. Nie wiem czy zauważyłyście, czy nie, ale specjalnie napisałam "powracamy", ponieważ od teraz będzie mnie wspierać uczestniczka wytypowana z drobnego castingu na współautorkę tego opowiadania. Więc mam nadzieję, że przychodzę do Was z dobrą nowiną, wyczekujcie kolejnego rozdziału. 

Już niedługo xx. Autorki x2.


7 komentarzy:

  1. Na szczęście :D Myślałam że już koniec historii xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super dobrej weny wam życze

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale fajnie :) !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. supcio trupcio czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, Abby i Harry powracją!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, Abby i Harry powracją!

    OdpowiedzUsuń