***UWAGA***



Zastrzegam sobie możliwość występowania wulgaryzmów i treści mogących urazić niepełnoletnich czytelników.

środa, 18 września 2013

Informacje

Cześć Kochani, nie wiem od czego zacząć, mam Wam tak wiele do powiedzenia... no dobrze, zacznijmy od początku. Próbowałam ostatnio podejść do pisania kolejnego rozdziału, jednak nie czuję się tak dobrze, jak to było przedtem. Mam odczucie, że nie idzie mi to tak dobrze jak szło kiedyś, a nie chcę pisać na siłę, bo nikt tego nie lubi. I Wam by się źle czytało wypociny naburmuszonej autorki i mnie by się źle nad tym pracowało, także stąd mój pomysł. Nie chcę kończyć tego fanfiction, dlatego pomyślałam sobie o pomocy. Przejdźmy więc do najważniejszej części tego posta. 

Szukam współautorki o tworzenia tegoż, że opowiadania. Więc jeśli czujesz się na siłach, napisz, porozmawiajmy i być może wyjdzie coś owocnego z naszej pracy. Nie bądźcie źli, ale sami widzicie, że nie mogę podołać temu opowiadaniu, rozdział z rozdziału jest gorszy.

Jeśli chcesz, to skontaktuj się ze mną poprzez facebook [1] , e-mail [2] i twitter [3]. Czekam na Wasze propozycje . 

Nie mówię, żegnaj, ale do zobaczenia :) 


10 komentarzy:

  1. Ja trochę piszę,ale nie na takim dobrym poziomie jak ty,ale gdybym mogła to z pewnością,bym Ci pomogła :> Do zobaczenia xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vanesso, proszę skontaktuj się ze mną gdzieś na priv. xx

      Usuń
    2. A dokładniej to gdzie? Jest kilka źródeł,ale musimy wykluczyć facebooka.

      Usuń
  2. Nie kończ tego bloga proszę Cię.J niestety nie nadaję się do pisana bo nigdy nie pisałam bloga ale na pewno znajdziesz kogoś kto Ci pomoże.OliwkaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na tt sie zgłosiłam :) @MuchAsILoveYou

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kończ tego bloga :( Tylko ty tak genialnie piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie możesz kończyc tego bloga!! Ja nie nadaje sie do pisania bo jeszcze nie pisałam bloga tylko je czytam ale pewniw ktos dobry sie zgłosi.

    OdpowiedzUsuń
  6. I będzie tak samo jak w 'Live while we're young"? Znowu nie doczekamy się kolejnego rozdziału ? Miło ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mów tak ona pisze doskonale a tamten blog horanowa zawaliła i tyle a zatym tak nie będzieOliwkaXD

      Usuń